セクション4:氷雪の渓谷 ユニット4 職業について話す レジェンド問題 1

 いいえ、昨日は森の中でキノコを食べていませんでした!

No, I was not eating mushrooms in the forest yesterday! 

デパートはホワイトハウスの向かいにあります。

 The department store is across from the White House. 

昨日は一日中トムさんと勉強していましたか?

Were you studying with Tom all day yesterday?

彼はいつもマリーさんと踊ります。

He always dances with Marie.

あの、これは1つ目の信号ですか?

 Um, is this the first traffic light?

私たちは昨日の午後5時に食べ物を買っていました。

We were buying food at five p.m. yesterday. 

どうして彼女は昨日の午前3時にピザを食べていたのですか?

Why was she eating pizza at three a.m. yesterday?

私の祖母と彼女の彼氏は昨日トランプをしていました。

My grandma and her boyfriend were playing cards yesterday.

あっ、私たちはメインストリートまでどうやって行けばいいですか?

Oh, how do we get to Main Street? 

トムさんとマリーさんは昨日の朝何をしていましたか?

What were Tom and Marie doing yesterday morning?

彼女は昨日の午後5時にバイオリンを練習していました。

She was practicing the violin at five p.m. yesterday.

その男の人は午前2時に公園でビールを飲んでいました。

That mam was drinking beer at he park at two a.m.

ひなたさん、昨日公園で何をしていましたか?

 Hinata, what were you doing at the park yesterday? 

コメント