セクション4:氷雪の渓谷 ユニット5 暇なときについて話す レジェンド問題 2

あなたは一晩中ビールを飲んでいましたよね?

 You were drinking beer all night, right?

マリーさんは寿司が作れません!

Marie can't make sushi!

どうして彼女は昨日の午前3時にピザを食べていたのですか?

Why was she eating pizza at three a.m. yesterday?

私の家は川のこちら側にあります。

My house is on this side of the river.

ワシントンDCまでの切符を1枚お願いします。

 I would like one ticket to Washington D.C.

私の祖母と彼女の彼氏は昨日トランプをしていました。

My grandma and her boyfriend were playing cards yesterday.

私たちは昨日の午後5時に食べ物を買っていました。

We were buying food at five p.m. yesterday. 

あなたのいとこは昨日誕生日ケーキを焼いていましたよね?

 Your cousin was baking a birthday cake yesterday, right?

昨日は一日中トムさんと勉強していましたか?

Were you studying with Tom all day yesterday?

あの、どうして警察署に行かなかったのですか?

Um, why didn't you go to the police station? 

はい、博物館は角を曲がったところにあります。

Yes, the museum is around the corner. 

ひなたさん、昨日公園で何をしていましたか?

 Hinata, what were you doing at the park yesterday? 

あの、これは1つ目の信号ですか?

 Um, is this the first traffic light?

午前中ずっと公園で走っていました。

 I was running in the park all morning.

いいえ、ニューヨークはアメリカ合衆国の首都じゃないです!

No, New York isn't the capital of the United States! 

彼女は昨日の午後5時にバイオリンを練習していました。

She was practicing the violin at five p.m. yesterday.

道を尋ねる必要があります。

 I need to ask for directions.



コメント