セクション4:氷雪の渓谷 ユニット3 友情について話す レジェンド問題 2

 博物館は公園の北にあります。

The museum is north of the park.

うわー、アメリカの信号は本当に明るいです!

 Wow, traffic lights are really bright in America!

信号を右に曲がって。

Turn right at the traffic light.

それはバルコニーじゃないです。

 That's not a balcony!

ひなたさんも道を間違えました!

Hinata went the wrong way too!

リンカーン記念堂はあそこですか?

 Is the Lincoln Memorial over there?

ホワイトハウスはこの博物館から6ブロック先です。

The White House is six blocks away from this museum.

元彼女は私より5歳年上でした。

My ex-girlfriend was five years older than me.

私たちは同じ都市に住んでいました。

We lived in the same city.

私たちは毎年ワシントンDCに行きます!

We go to Washington. D. C. every year!

はい、ホワイトハウスはその角を曲がったところにあります。

Yes, the White House is around that corner.

警察署は角を曲がったところにありますか?

Is the police station around the corner?

私たちが出発する前に道を尋ねましょう!

Let's ask for direction before we leave!

2018年にひなたさんと同棲を始めました。

I moved in with Hinata in twenty eighteen.

1つ目の信号を右に曲がって。

Turn right at the first traffic light.

今夜デートがあるのでそのブレスレットをつけたいです。

 I have a date tonight, so I want to wear that bracelet. 

うわ、それは一番ダサい私の写真です!

Oh no, that is the ugliest photo of me.

彼らは大きい台所もありました。

They had a big kitchen too.


コメント