セクション4:氷雪の渓谷 ユニット15 親戚について話す レジェンド問題

 彼女の趣味は走ることと泳ぐことです。

Her hobbies are running and swimming. 

このハサミが壊れています。

These scissors are broken.

歯医者は怖くないです!

The dentist's office isn't scary.

彼はあまりたばこを吸わないほうがいいです。

He should smoke less.

あなたは横になったほうがいいです。

You should lie down.

そこに住んでる男の人が私の犬を見失ってしまいました。

The man that lives there lost my dog.

パンを食べすぎないほうがいいです!

 You shouldn't eat too much bread!

私の鍵がどこにあるか知っていますか?

Do you know where my keys are?

新しい歯ブラシを使ったほうがいいです。

 You should use your new toothbrush.

これは彼が買ったシルバーの腕時計ですよね?

 This is the silver watch that he bought, right.

牛乳を飲むことは歯に良いですか?

 Is drinking milk good for your teeth?

彼女はまたゴールドのネックレスを見つけられません!

She can't find her gold necklace again!

足首が痛いのですよね?

Your ankle hurts, right?

昨夜、彼氏は2時間横になっていました。

 Last night, my boyfriend lay down for two hours.

砂糖の摂りすぎは歯に悪いです。

 Eating too much sugar is bad for your teeth.

マリーさんはいつハンドバッグをなくしたのですか?

 When did Marie lose her purse?

オリーブを食べましょう!

Let's eat some olives!

走ることは足に良いですか?

 Is running good for your legs?

それはぶどうじゃないです。オリーブです!

That's not a grape. It's an olive!

祖母は健康についてのテレビ番組を見るのが大好きです。

My grandma loves watching TV shows about health.


コメント