セクション4:氷雪の渓谷 ユニット22 レシピについて話す レジェンド問題

祖母は工場で20年働いていました。

My grandmother worked in a factory for twenty years.

綿菓子は大抵ピンク色ですか?

Is cotton candy usually pink?

その俳優の最新映画を見たいですか?

Do you want to see that actor's latest movie?

みんな公園に行きたがっていますよね?

You all want to go to the park right?

彼女はジェットコースターに乗りましたか?

Did she ride the roller coaster ?

テレビを2時間位見ましょう!

Let's watch TV a couple of hours!

もちろん、昼ご飯にホットドッグを食べましょう!

Of course, let's eat hot dogs for lunch!

おじは昨日その歌を歌いました。

 My uncle sang that song yesterday.

それは昨夜彼女が見たアニメですよね?

That's the cartoon she watched last night, right?

うわー、あなたのおじさんは本当に背が高いです!

Wow your uncle is really tall.

悲しいことに私たちのお気に入りのレストランは明日休みです。

Sadly our favorite restaurant will be closed tomorrow.

彼がまたビデオゲームをしたがっているのは本当ですか?

Are you sure that he wants to play video games again?

彼女のお父さんも金髪ですよね?

Her father has blonde hair too right?

もうお腹がいっぱいなのでハンバーガーは買いたくないです!

I don't want to buy hamburgers because I'm already full!

母は写真撮影に興味があります。

My mother is interested in photography.

それなら明日はどうですか?

Then how about tomorrow?

アメリカンドッグが欲しいです!

I want a corn dog!

もちろん、それは楽しそうです!

Of course, that looks fun!

ねえ、後でどこかへ行きたいですか?

Hey do you want to go somewhere later?

いいえ、おじは彼のお父さんには似ていません。

No, my uncle doesn't look like his father.


コメント